יום ראשון, 27 ביולי 2014

שגרה של מלחמה

אני שונאת פוליטיקה וחדשות. אני תמיד צוחקת שאם החדשות יהיו מספיק חשובות - הן כבר ימצאו אותי לבד. לצערי הפעם חדשות מצאו אותי ובגדול, ואני מצאתי את עצמי גולשת באתרי חדשות ברחבי הרשת, מיואשת למצוא את התשובה... למעשה, אני עייפה מלדבר על זה. אני רק מקווה כל כך שהמלחמה הזאת תגמר כמה שיותר מהר, ששני הצצדים ימצאו שפה אחרת חוץ משפת הכוח, אני כן מאמינה שיש דרך לחיות ביחד.
יכול להיות ששרבוטים זה סוג של בריחה, אבל אנחנו חייבים להמשיך, אז הינה הם, חתיכות של השגרה שלי. 
הפסקת אש קצרה אתמול על החוף


משחקים בבית
אזעקות היומיות הפכו לחלק מהשגרה

2 תגובות:

  1. מרינה, אני מניח שההקשר החדשותי בהקדמה שלך לא קשור לחוף הים, כי בהתחלה חשבתי שנסעת לשרבט באחד מחופי הדרום שהתמלאו קצת באנשים אתמול. בכל מקרה, שגרה זה חשוב, שרבוטים זה חשוב, גם בזמנים קשים, אולי במיוחד בזמנים קשים. ומצטרף לתקווה שלך כמובן.

    השבמחק
  2. גיא, לא, שרבטתי בחוף הרצליה, אבל גם הוא היה הרבה יותר מלא באנשים מבסופי שבוע שלפני, נראה לי שפסיכולוגית הפסקת אש השפיעה על אנשים.

    השבמחק