יום רביעי, 19 באוגוסט 2015

כנס של אורבן סקצ'רס בסינגפור - חלק 1

כמה שבועות כבר עברו מאז שאני חזרתי מסינגפור. זה היה הכנס של אורבן סקצ'רס השלישי שלי ואני ניסיתי להכין את עצמי מראש לחוויה, אבל זה לא עזר. אני זוכרת את עצמי חושבת בזמן הכנס - "נסי להקפיא את הרגע! נסי לשמור את ההרגשה בזכרונך!" אבל הכל מגיע אל סופו, והינה אני כאן, עם הצילומים, מזכרות, והכי יקר, הסקטצ'בוקים שלי - כל מה שנשאר לי מהשבוע המדהים הזה.
סינגפור עצמה, עם התושבים הסופר נחמדים וידידותיים, בתוספת מארגני הכנס המקומיים, נתנה לי הרגשה של בית. מפגש עם החבורת הסקצ'רים הבינלאמית הרגישה לי כמו פגישת מחזור - זה היה נפלא לפגוש שוב חברים ישנים ולהכיר אישית חדשים, להסתובב עם כולם ביחד, לדבר, לאכול ולשתות, וכמובן, לשרבט! הייתה לי את הזכות להיות חלק מהצוות המדריכים של הכנס, ככה שלכל זה התווסף הנסיון הכיפי ומיוחד של הוראה, על זה אני ארחיב בפוסט הבא.
סוף סוף אני סיימתי לסרוק את הסקצ'בוק הגדול שלי, אז אני משתפת כאן רישומים ממנו, אפשר למצוא את כל הסקצ'בור של סינגפור בפליקר.

ההמשך יבוא!

2 תגובות:

  1. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק
  2. Hi marina, what a wonderful reportage. Thank you so much for sharing these sketches. I'm Patricia, we shared a dinner and I went to one of yours and Ea's workshop.Thank you so much to show us your vision of the world. hope to see you again

    השבמחק