יום שלישי, 28 באוקטובר 2014

סקטצ'רים ישראליים וגרמניים על החוף תל אביבי

ביום שישי האחרון עשינו יציאת שרבוט ספונטאנית עם קבוצה של סטודנטים לאיור ומאיירים מגרמניה, עם המאסטרו Felix Scheinberger בראשם. נפגשנו בחוף צ'ארלס קלור בת"א וזה היה כל כך נפלא! זה מדהים אותי כל פעם מחדש - איך אנשים ממקומות כל כך שונים בעולם יכולים להיות מאוחדים עם אותה תשוקה, אותו ברק בעיניים, להינות מחברת אחד של השני כאילו היו חברים ותיקים.
הקבוצה הגיעה לישראל לטיול מיוחד של שבוע, מצויידת בסקטצ'בוקים וכלי ציור. זה היה מרתק לראות איך אנשים מבחוץ רואים את המדינה שלנו, ללמוד ולחלוק.
כמעריצה ותיקה של העבודות של Felix , הייתי מאושרת לפגוש אותו ולשרבט בחברתו! 
3 שעות של מפגש עפו בשניה, ואני בקושי הספקתי לצייר משהו, עסוקה בדיבורים ודיפדוף בסקטצ'בוקים של האחרים.

נתן מרוכז
פליקס מצייר את אחד הסטודנטיות
בסוף פליקס ואני ציירנו אחד את השני - איזה דו-קרב כייפי!

ציירתי את פליקס מצייר אותי
דיוקן שלי שצייר פליקס - איזה גדול!
דו-קרב דיוקנות!
סקטצ'רים ישראליים וגרמניים - התמונה הסופית
סיימנו, איך לא, בארוחה משותפת בכרם התיימנים - מה יכל להיות הסוף יותר טוב? מזג אוויר מושלם, חברה מושלמת ו... חומוס מושלם!
אפשר לראות עוד תמונות כאן וכאן.

תגובה 1:

  1. נראה בוקר מושלם, רעיון נחמד הדו-קרב הזה - כדאי לאמץ אותו לאחד המפגשים שלנו ולעשות סבב פורטרטים.

    השבמחק