יום ראשון, 14 בספטמבר 2014

שבדיה הקסומה - חלק 1

לפני כשבועיים חזרנו מחופשה משפחתית קטנה בשבדיה. שבדיה לא נחשבת ליעד תיירותי חם, ובחנות הספרים שליד הבית שלי לא מצאו אפילו מדריך אחד לשם. יש מקומות בעולם עם נופים הרבה יותר דרמתיים, עם יותר אטרקציות ועם היסטוריה עשירה יותר. אבל כל מה שרצינו - זה מקום קריר ורגוע עם טבע פשוט קרוב לביתיינו, ועיר גדולה לא רחוק למקרה שנתגעגע לחיים האורבניים. והכי חשוב - מקום בו לא נצטרך לרוץ מאטראקציה לאטראקציה, בו נוכל לברוח מהחום והלחץ בארץ ולמצוא את עצמיינו חיים לזמן מה בעולם אחר. בבקתה כפרית לא רחוק מסטוקהולם היפיפיה מצאנו את כל זה והרבה יותר!
כרגיל בטיולים משפחתיים לא יכולתי לצייר כל מה שהייתי רוצה, אבל כל דף בסקטצ'בוק השבדי שלי מזכיר לי רגעים קטנים ונהדרים מהאיול שלנו.
אני אתחיל עם הרישומים שעשיתי בסביבת הבקתה שלנו - באמת לא הייתי צריכה שום דבר יותר: רק לקום כל בוקר אל הנוף המשגע (בשבילי!) של האגם שנשקף מהמרפסת שלנו, ולהיות תוך דקות ספורות ביער אמיתי, מלא בריחות, צלילים, פטריות, פירות יער וזכרונות הילדות שלי.

הבקתה הקסומה שלנו
טיול הראשון ליער - זכרונות הילדות!
נסיון לא מוצלח של דייג ;)
מצד ימין - חלון אל המרפסת והנוף 
הינה עוד כמה שרבוטים מהסביבה קרובה לבקתה - עיירות קטנות וכפרים, ושוב, אגמים ויערות!
 עיירה סמוכה Ekerö  - מרכז
כוס קפה באקרו - אני מתגעגעת למאפים השבדיים!
טיול בשמורה טירסטה
עיירה על חוף הים הבלטי - Dalarö
אספר על הגיחות לסטוקהולם בפוסט הבא. בנתיים אתם יכולים למצוא את כל הסקטצ'בוק השבדי בפליקר. 

6 תגובות:

  1. Thanks for making us travel with you in Sweden ! You made the best memory ever to remember this travel and with such talent ! Mazeltov

    השבמחק
  2. אורור כתבה בדיוק את מה שהרגשתי: תודה שלקחת אותנו לטיול שלך... ציורים כל כך מלאי חן!

    השבמחק
  3. דווקא שוודיה זה מקום שתמיד חלמתי לבקר בו וזו נשמעת כמו חופשה מושלמת
    אני גם מפנטזת לברוח למקום כזה מהחום פה
    כל הציורים והנופים ממש קסומים ואווירתיים! אהבתי מאד

    השבמחק
  4. המילים השזורות בין כתמי הצבע והקווים הנפלאים באיורים שלך
    חושפים בפנינו את ההומור והרגש ממנו את יוצרת. מקסים לגלות זאת בכל פעם מחדש

    השבמחק
  5. Thank a lot girls!
    תודה רבה בנות! כל כך לשמוע שהצלחתי להעביר חלק ממה שהרגשתי!

    השבמחק
  6. כתבת כל כך יפה! את לא צריכה אף אחד שיכתוב בשבילך את עושה את זה מצוין :) הרישומים נהדרים

    השבמחק