יום שני, 3 ביוני 2013

מציאות משוק הפשפשים

שוק הפשפשים ביפו - אחת המקומות האהובים עלי ביותר! רהיטים ותכשיטים, צעצועים וספרים, ממזרח וממערב, יפים ומכוערים - הכל מעורבב ביחד וכך גם האנשים - אלא שבאו למכור, לקנות או סתאם להסתובב ולספוג אווירה.
ביום שישי הזה היה לי כיף כפול, כי אנחנו קבענו בשוק מקום מפגש ליציאת השרבוט החודשית שלנו. אז במקום לחפש דברים לקנות הייתי עסוקה בלחפש סיפורים לשרבט, וכמעט לא הייתי צריכה לזוז מהמקום בשביל זה!
התחלנו על כוס קפה עם חברי שרבטנים, כל כך כיף לפגוש חברים ותיקים וגם חדשים, וכמובן, לקשקש :)
תפסתי את רחל על רקע של רחוב
נקודת מבט על בית הקפה שישבתי בו קודם
שוק מאחורי בית קפה
שוק מנקודה אחרת
לוח מודעות צבעוני
מבט מלמלא
אני באמת ברת מזל, קיבלתי הכל ביום אחד - חברה מושלמת, מקום מושלם ופעילות מושלמת - יש משהו יותר טוב מזה?
אז נתראה בעוד חודש במקום אחר!

2 תגובות:

  1. נהדר-מחזיר אותי לאנשים ולאווירה של השוק וגם לכיף של המפגש.
    תודה

    השבמחק